tisdag 13 december 2011

Norra Älvstranden 20111213, Jul jul, jul jul jul jul, glans över...

Hej grabbar.

Tänkte att jag skulle skicka en liten hälsning såhär mitt i luciafirandet.
Kom att tänka på er och kivet över vem som skulle vara Lucia förra året. Vem kunde tro att Basse skulle ha så långa naglar och att de kunde gräva så djupt? Jahaa, se minnen. Men vi ska inte se tillbaka, nej, blicka framåt är bättre. Snart är julen här och då kanske ni slipper se varandra några dagar och det kan väl vara värt att fira.

Jag vill i alla fall hälsa en glad Lucia och samtidigt skicka med en passande playlist inför det som komma skall. För att komma i stämning som man säger. Det går bra att plocka den här.

Ps. Jag är lite ledsen över att slippa julfirandet på förrådet.


Uppdatering: Jag glömde berätta att jag också ska på julfirande. Sync har en liten tillställning här i Göteborg. Det är inget speciellt bara 180 gäster. Sa jag att Göteborgs statsarkitekt troligtvis kommer vara där? Men som sagt det är nog ungefär som på förrådet. Hälsa Ronny!
Ds.

1 kommentar:

Sync sa...

Alla idioter är välkomna till Syncs kalas ;)
även stadsrkitekter...